10 موتور جست و جو برتر جهان

چهارشنبه 9 خرداد 1397
19:11
admin

10 موتور جست و جو برتر جهان کدامند ؟

در کنار گوگل و بینگ موتور های جست و جو یی وجود دارند که چندان شناخته شده نیستند ولی روزانه میلیون ها برا استفاده می شوند.

برای خیلی از مردم عجیب و غیر عادی است ، زمانی که گفته می شود موتور های جست و جو دیگیری غیر از گوگل نیز وجود دارند ، حتی برخی از آنها در صدد آن هستند که جایگاه گوگل را تصاحب کنند ولی هیچ کدام هنوز حتی جرات حضور در جنگ مقابل گوگل را ندارند.

به هر حال ، تیم طراحی سایت پرنا در این مقاله به معرفی موتور های جست و جو قدرتمندی می پردازد که در دسترس شما عزیزان هستند.

با ما همراه باشید ...

لیست 10 موتور جست و جوی قدرتمند ( آپدیت 2018 ) :

1- گوگل (google ) :

واقعا نیازی به توضیح بیشتر نیست ، گوگل به تنهایی بار 66% جست و جوی کل جهان را بر دوش می کشد ! طبق آخرین آمار یان آمار حتی مخوف تر هم شده است ، در آخرین آپدیت گوگل به تنهایی 74/52 % جست و جوی مردم را پوشش می دهد.

در وب گردی تلفن های همراه و تبلت ها ، باز هم آمار ترسناکتر است ، گوگل با داشتن سهم 93% به تنهایی یکه تازی می کند.

2- بینگ ( Bing ) :

بینگ حاصل تلاش مایکروسافت برای چالش گوگل است ، علی رغم تمامی تلاش های حاصل شده هنوز هم مردم متقاعد نشده اند که نتایج جست و جوی بینگ از گوگل بهتر است.

3- یاهو ( Yahoo ) :

یاهو از سال 2011 توسط بینگ پشتیبانی می شود . یاهو هنوز هم سرویس دهنده اصلی ایمیل در دهکده جهانی محسوب می شود . طبق آمار یاهوو به احتمال زیاد جایگاه بینگ را در رده دوم خواهد گرفت.

4- ask.com :

این موتور جست وجو به طور کلی حدود 0.05 % جست و جو ها را در اختیار دارد.

فرمت این موتور همانطور که از اسمش پیداست بر پایه پرس و پاسخ است ، شخصی سوالی میپرسد که توسط سایر کاربران یا طراحی سایت ها جواب داده شده اند.

5- AOL .com :

این موتور قدیمی هنوز هم در بین بهترین ها قرار دارد. سهم بازارا این موتور تقریبا 0.04 % است.

6- بایدو (Baido ) :

بایدو سال 2000 معرفی شد ف این موتور محبوب ترین موتور جست و جو در چین محسوب می شود. این موتور روزانه به بیش از میلیون ها جست و جو پاسخ می دهد. طبق الکسا این طراحی وب سایت هم اکنون رتبه 4 جهان را اختیار دارد.

7 - Wolframalpha :

حساب ای موتور با بقیه جداست ! این موتور هوشمند با گرد آوری حقایق علمی و محاسبات علمی به شما کمک می کند. این موتور همه نوع محاسبه را انجام می دهد ، برای مثال با جست و جوی وام 2000 دلار ، نرخ سود ، قسط ها و ... همه را محاسبه می کند.

البته این موتور در کشور ما جوابگو نیست.

8- DuckDuckGo :

این موتور چند نکته مثبت نسبت به سایرین دارد. ظاهر ساده و جذاب ، ذخیره نکردن اطلاعات کاربر ! ، تعداد بسیار کمتر تبلیغات نسبت به سایر موتور ها ،

با سرمایه گذاری مناسب این موتور می تواند سهم زیادی از بازار را در دست بگیرد.

9- Internet Archive :

این سایت موتور جست و جو در بین آرشیو سایت ها است ، با این طراحی سایت ارزان شما می توانید بفهمید یک سایت در سال 1996 به چه شکل بوده است !

با استفاده از این ابزار قدرتمند می توانید رشد بسیاری از غول های اینترنتی را به طور سالانه بررسی کنید.

10-Yandex.ru :

این موتور جست و جوی روسی بر اساس الکسا در بین 30 سایت برتر جهان قرار دارد. این موتور بر اساس machine learning ساخته شده که طبق ادعا سازنده هر روز بهتر می شود.

سخن پایانی :

بهترین موتور جست وجو چیست ؟ حتما گوگل ! ، گوگل محبوب ترین و بهترین است . همیشه محبوب ترین ها بهترینند ؟ پیشنهاد ما بررسی سایر گزینه های لیست است ، شاید با یک موتور جست وجو دیگر ارتباط گرفتید !

بیشتر بخوانید

طراحی سایت پرنا


[ بازدید : 344 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به parnasite است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]