دوشنبه 31 ارديبهشت 1397
18:59
admin

12 نکته در طراحی سایت

امروز در طراحی سایت پرنا در خصوص نکات مهم برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی شما می پردازیم.

سپردن کار طراحی سایت به یک شرکت معتبر و قابل اعتماد ، موفقیت شما را تضمین نمی کند. المان دیگر برای موفقیت به روز نگه داشتن وب سایت با اخرین تکنولوژی و مسائل روز است.

حتی اگر شما بسیار خلاق و نوآور هستید و دوست ندارید دیگران را دنبال کنید ، رعایت نکات روز به شما توانایی بیشتری برای موفقیت خواهد داد.

در این مقاله ما 12 نکته مهم و اساسی را برای موفقیت شما جمع آوری کرده ایم ، اینکه به انها عمل کنید یا خیر ، به اختیار خودتان است !

12 نکته در طراحی سایت برای رسیدن به موفقیت :

در طراحی سایت ، موفقیت به اسانی به دست نمی آید ، برای موفقیت و تازه و به روز بودن باید همیشه به دنبال آخرین اخبار و قابلیت های جدید باشید.

و حال می رسیم به نکات موفقیت ، با ما همراه باشید.

استفاده از راهنمای سبک (Style Guides) در طراحی سایت :

راهنمای سبک هم اکنون یکی از ابزار قدرتمند در طراحی سایت به شمار می رود. راهنمای سبک ، به طور خلاصه به معنی راه روش جدید نمایش متون ، عکس ها و ... است. این راهنما ها می تواند در کتاب ها ، مجلات و سایت ها جمع اوری شده باشد.

طراحان وب سایت معمولا ، راهنما سبک خود را ایجاد می کنند ، این راهنما از سایر راهنما های موجود الهام گرفته شده و حدودی هم سلیقه خودشان است. نکته مهم به روز کردن مداوم این سبک ها و بهبود آنها است.

حذف سایدبار ها :

12 نکته در طراحی سایت , موفقیت در کسب و کار اینترنتی , موفقیت در طراحی سایت , طراحی سایت موفق , طراحی سایت به روز

سایدبار ها باعث درهم و برهمی طراحی سایت ارزان می شود. در گذشته آنها برای بهبود کارایی سایت ها با نمایش ، لینک ها ، دسته بندی ها ، پست های اخیر و ... به کار می رفتند.

به مروز زمان سایدبار ها دستخوش تغییراتی شدند و فرم ها و امکانات دیگری در آنها قرار گرفتند. هرچند از لحاظ تئوری سایدبار ها امکانات زیادی دارند ، ولی کاربران به ندرت از انها استفاده می کنند.

در حال حاضر سایدبار ها صرفا فضا را اشغال می کنند ، با حذف آنها فضای بیشتری برای ارائه کامل ایده ها و خدماتتان دارید.

طرح اولیه سایت را با قلم و مداد طراحی کنید :

اغلب ، کار طراحی سایت در ادیتور ها و نرم افزار های معروف مانند فوتوشاپ انجام می گیرد. خارج از چارچوب عمل کنید. به جای اینکه ایدتور را باز کنید ، چرا با فکر و ایده قبلی شروع به این کار نکنیم ؟

یک مداد و کاغذ بردارید و طرح دلخواهتان را روی ان بکشید ، از گرافیست ها هم کمک بگیرید. پس از آن با مشورت با برنامه نویسان طرح خود را بهبود بخشید و تغییر دهید.

فونت ها را کمی بزرگتر کنید.

12 نکته در طراحی سایت , موفقیت در کسب و کار اینترنتی , موفقیت در طراحی سایت , طراحی سایت موفق , طراحی سایت به روز

فونت های بزرگ ، ایده چندان جدید در طراحی سایت حرفه ای نیست. اما همچنان ایده محبوبی است. توانایی فونت بزرگ جلب توجه بازدیدکنندگان است.

استفاده از فونت های بزرگ می تواند نکات مهم کسب و کار شما را با قدرت بیشتری به مردم انتقال دهد.

یک فونت مناسب انتخاب کنید و در استفاده از این تکنیک زیاده روی نکنید !

ادامه دارد.

طراحی سایت پرنا

بیشتر بخوانید


[ بازدید : 136 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به parnasite است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]